Alla inlägg under april 2013

Av misys - 25 april 2013 14:37

Hej hej!

Idag tänkte jag skriva lite om den nya trenden med jeansjacka. Det finns mörka, ljusa, korta, utan armar, med nitar och mkt mer! Och det bästa är att nästan alla passar i jeansjacka. (till skillnad från skinnjacka)


Jag personligen ÄLSKAR jeans och det jag absolut vill ha är en jeansväska. De enda byxor (utom strumpbyxor) jag trivs i är jeans. Och så har de varigt enda sen jag var liten. Var faktiskt nära att köpa en jeansfotölj en gång ;) men insåg att den inte skulle få plats i rummet.


Min jeansjacka ser ut så här:

   


Ursäkta dom vita prickarna, det är smuts på spegeln.


Min jeansjacka är en aningen stor i axlarna, så för att passa den måste jag dra ut den så att den blir lite lång i ärmarna:

  Funderar på att kanske köpa en ny, att ha på sommaren och spara den här.


Här är lite bilder på olika jeansjackor....


            


http://www.jc.se/today-jeansjacka?gclid=CIHo-sfu5bYCFRF2cAodHUIA2A

JC har de absolut bästa jeanssortimentet och om ni vill ha bra kvalitet och snygga saker råder jag att gå dit

+3 veckors öppet köp.

http://www.ellos.se/?extcmp=03_SE_CRITEO

En annan sida är ellos som har ett stort sortiment av jeansjackor.

+ 20% rabatt vid köp.

Av misys - 23 april 2013 16:11

   


Jag tipsar den här mascaran starkt. Den heter Voluminous, ger 5x så mkt volym och utan klumpar. Från Loreal paris

Jag själv har den mascaran och jag verkligen älskar den. Den är ganska "gammal" och med det menar jag att den funnits i butik länge.

Finns att köpa på Kicks hemsida och på H&M. På kicks kostar den 119kr och på H&M vet jag inte.

Av misys - 23 april 2013 15:46

hej, för ett tag sen var jag på stan och här får ni lite "modemojs"


         

Ni kanske har läst mitt inlägg om Smokey Eye Look. När jag var på stan hittade jag den paletten och även samma i andra färger. Finns att köpa på Åhlens och H&M för 139kr (som på kicks sida)


   

En annan sak jag gärna ville berätta om är den här parfymen HAVE FUN, från märket LA RIVE. Finns att köpa på H&M för endast 40kr!! (39.50 exakt) Då får du en 30ml "flaska" med stark och god doft. Helt klart värt pengarna. (vet de eftersom jag har en själv) Finns också i samma märke andra dofter, men dock tycker jag att denna doft är den bästa men "smaken är ju som baken" ;)


 

Något annat jag såg var dom här !URSNYGGA! shortsen (enligt mej) Fanns på H&M....var bara tvungen att ta med dem.


Och här nedan lite snygga linnen från butiken SALT.......

      


Hoppas ni gilla inlägget ;P

Av misys - 7 april 2013 12:26

Hej hej, i det här inlägget kommer jag att tipsa om olika nageldesigner man kan göra. Bara titta på videoklippen här nedan så kommer du va en nagelexpert! ;)


Videoklippen är hämtad från youtube och gjorda av Simple Little Pleasues och RealAsianBeautey, de gör jätte bra nagelvideos och man förstår mycket av dom. Ett är också av LovisaBeggren.



Ah det där var lite videos som visar lite speciella naglar, kanske lite för dom som kan lite grann.

Ett annat inlägg kommer också, och det handlar kanske lite mer om baserna.

Av misys - 6 april 2013 19:29

http://www.lightinthebox.com/sv/c/smink_522?currency=SEK&litb_from=paid_adwords_search&gclid=CMy95ubGtrYCFU56cAodKDcAxg

 Tipsar den här sidan, finns jätte billigt smink och mycket rea på nästan allt. Fri frakt också.

Men passa på gäller bara 2 dagar till!


Jag tänker kanske köpa ett jättefint läppstift jag såg.....


http://www.lyko.se/sv/artiklar/smink-3/index.html?kb=1&gclid=CITauO_JtrYCFQd6cAod8kgAww

Tipsar också den här sidan jätte mycket billigt smink.


 http://www.zalando.se/lp-sem-unisex-ss-b724/?wt_ga09&wt_ga09=3223416067_11001935467&wt_gk09=Exact_3223416067_zalando&gclid=CISMt63KtrYCFQV6cAodeywA8A


Även den här sidan, skor och mode mestadels om man siktar in sig på det.....

Frakt och retur är gratis.

Av misys - 6 april 2013 13:02

 Smokey eye tycker jag är väldigt fint på vissa personer men andra kan helt enkelt inte ha det. Josefin därimot (hon i videon här nedan) är jätte fin i det.


Ögonskuggs palletten heter Color Riche Les Ombres E5 Incredible Grey.

Märke: Loreal paris.

Pris: 139kr

Var? finns att beställa på kicks men även i butik skulle jag tro.

Finns även i andra färger som bruna toner.

 

http://www.loreal-paris.se/make-up/ogonskugga/color-riche-les-ombres/incredible-grey.aspx

Av misys - 6 april 2013 12:56

  Detta gele kit från depend är en smart skapelse som verkligen funkar. Jag har verkligen tänkt att köpa det, men de har liksom aldrig blivit av.......


 

Det här är ett bra exempel på hur man gör.


Depend gelekit finns att köpa på  kicks, H&M och åhlens. Kostar ca 100kr.

Av misys - 6 april 2013 10:59

Finns snygga och billiga shorts på bikbok.

http://bikbok.com/se/Categories/Collection/Shorts/PS-Linda-Hot/p/7130985-150-M-Yellow


Personligen gillar jag bikbok då dom har det mesta i min smak och rimliga priser.

Finns även bikini för vuxna/ungdom för 49kr per del.

http://bikbok.com/se/

Presentation


På den här bloggen kommer du få läsa om mycket mode och få se vackra bilder på allt från skog till dyra klädesplagg. Om du vill hålla dej uppdaterad och medveten om det nya och hetaste är det här rätt ställe. Hoppas du kommer tillbaka för att läsa mer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är ditt favorit nagellacks märke?
 IsaDora
 MAVALA
 Depend
 O.P.I
 Essie
 Loreal Paris
 Maybelline New York
 Viva La Diva
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards