Alla inlägg under maj 2013

Av misys - 21 maj 2013 21:41

Hej hej, jag tänkte göra ett inlägg om "my outfit for today" och idag hade jag på mej ett par jeansshorts från H&M (tror jag, för dom e gamla) och en byxdress från H&M. Jag har även "ballerina" -sockar från Flash, och ett fotarmband från nån marknad.

Jag stoppade bara in byxdressen i shortsen så vips hade jag ett linne!

Av misys - 12 maj 2013 20:36

Ennu ett inlägg om mascara.....


Denna gång ska det handla om den vita "undermascaran"


 

Denna är från:

 


Tjockare, längre och starkare ögonfransar!
Vårdande vit basprimer för extra volym,
längd och skydd. Appliceras under den
färgade mascaran.
Formuleringen innehåller vårdande och fuktighetsgivande 
Panthenol (Pro-vitamin B5) som stärker och verkar 
uppbyggande på ögonfransarna.
Perfekt för tunna och 
känsliga ögonfransar som behöver extra volym och omsorg.


Den vita primern förlänger (utan fibrer) och ökar fransens 
volym direkt vid applicering. Kombinera med valfri 
mascara för maximalt resultat.

 
 
1. Applicera den vita primern på rengjorda ögonfransar i ett eller två lager. 
Låt torka! 2. Lägg på din favorit mascara från IsaDora. Resultat: extra volym, längd och skydd!
 
Från den erfaren het jag har funkar den bra, separerar och förlänger fransarna, men dock blev det vitt ovanpå fransarna, men det syns ju inte särskilt mkt.
 
Denna finns att beställa (eventuellt köpa i butik också)  på kicks, för bara 79 kr!
 
Av misys - 12 maj 2013 20:00

Hej hej!

Nu har jag ju haft mycket mascara på bloggen, men de e ju bah för att mascara är den bästa lilla sak någonsin!<3


Det som de ska handla om idag är blå mascara.

Vissa passar jätte bra i blå mascara. Och om jag ska va ärlig så har jag fattat tycke för det. Även om de är så mkt 80-tal man kan få! ;) Men jag gillar faktiskt 80-talet, de var coolt mode då liksom.


Jag provade blå mascara idag å gillar det grymt mkt.


De är bah sjukt snyggt om man kan få de att passa

     


  Den här mascaran från H&M har jag hört är bra.


Tips från mej: PROVA BLÅ MASCARA Å KOLLA OM DU GILLAR DET!


Av misys - 1 maj 2013 10:59

 

 
 
 
Falsies Feather Look Mascara
 
Maybellines första mascara med unik gel-mousse formula för mjukare fransar. Till den som vill ha en maximerad volym med en innovativ, mjuk formula som gör att dina fransar inte går av.
Nya Falsies Feather Look ger fjäderlätt volym och...
 
 
Från:
145 kr
 
 


 


Den här mascaran finns att köpa på Kicks, Åhlens, H&M och Fyndiq.

Informationen ovanför kommer från kicks sida, men jag har för mig att den är billigare på H&M.


Mitt första inlägg handlade om The Rocket Mascara, där jag skrev att det blir min nästan.

Men jag har faktiskt ändrat mej. Innan The Rocket kom ut funderade jag på den här. Och nu har jag bestämt mej. DEN HÄR BLIR DE!


Borsten är stor och mjuk, själva "pinnen" som borsten sitter på är böjbar längre ner, så när man applicerar mascaran kan man böja borsten!



Av misys - 1 maj 2013 10:44

Under april månad hade jag en omröstning där frågan var, Vad lägger du helst pengarna på?

Alternativen var:

Smink

Kläder

Skor

Skal

Annat         Och vinnaren blev kläder! därefter Skor.


Under Maj-månad kommer jag ha en ny omröstning. så kom ihåg att rösta.


/Puss

Presentation


På den här bloggen kommer du få läsa om mycket mode och få se vackra bilder på allt från skog till dyra klädesplagg. Om du vill hålla dej uppdaterad och medveten om det nya och hetaste är det här rätt ställe. Hoppas du kommer tillbaka för att läsa mer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är ditt favorit nagellacks märke?
 IsaDora
 MAVALA
 Depend
 O.P.I
 Essie
 Loreal Paris
 Maybelline New York
 Viva La Diva
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards