Direktlänk till inlägg 3 oktober 2013

Mina victoria's secret.

Av misys - 3 oktober 2013 14:51

Hej hej!

Har inte uppdaterat på ganska länge nu, men jag håller mitt löfte och gör ett inlägg om mina victoria's secret.

Jag har fyra Body mist, och en Body lotion. Mina favoriter är Berry kiss och Coconut passion, eftersom jag gillar söta dofter =)

                       

    

Rosa/lila: RAVISHING LOVE, Body mist, luktar björnbär och syren.

Lila: BERRY KISS, Body mist, luktar hallon och praliner.

Gula: COCONUT PASSION, Body mist, luktar vanilj och kokosnöt.

Rosa: MANGO TEMTATION, Body mist, luktar mango nektar och hibiskus.

Gula som ser lite annorlunda ut: COCONUT PASSION, Body lotion, luktar likadant som body misten.



För ett par dar sen tog nästan alla i klassen med sig sina body mists och vi la ihop dom, så här blev det:


 


 


Alla utom Berry Kiss body mist och Coconut Passion body lotion köpte jag på http://www.nordicfeel.se/ där är det gratis frakt.


 

Hoppas ni gillar!  i nästa ska jag tipsa om mascaror.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av misys - 12 oktober 2013 12:19

Hej hej! Igår skaffade jg en till blogg som ni borde läsa! Den handlar om: foto, hästar, lite mode/skönhet, å oxå lite om mitt liv. Vill ni lära känna mej mer borde ni kika in =) Detta betyder ju då inte att jag lägger ner den här bloggen!   ...

Av misys - 23 september 2013 14:24

Hej hej!  var ett tag sen nu. Jag har hunnigt fylla år, skaffat Victoria's Secret osv. Inlägg kommer.   Idag ka det handla om statistiken jag nu upptäckt. Som alla vet är ju Maybelline New York väldigt omtyckt, iaf bland yngre medans lite äldre...

Av misys - 15 september 2013 12:28

Haha hej! Ni vet ju inte så mycket om mig så jag tänkte ge er lite gran ;)   LÄPPAR: Läppstift vs Läppglans. Svar: Läppstift. Argument: håret fastnar bara på läpparna med läppglans. Ljus vs Mörk. Svar: Ljus. Argument: ser så sjukt ful ut i ...

Av misys - 10 september 2013 17:25

Här är en video med en massa bra tips:     Videon är av Carolin Orädd. Kolla gärna på fler av hennes videor. ...

Av misys - 9 september 2013 18:58

  Hej hej! Bara jag som älskar Nicki Minaj?? Här är två låtar som är bra. Detta har ju inte precis med mode å så att göra men aja ;) Vet ni att hon har provat nästan alla färger på hår!? Och det sjuka är att hon passar i varenda en! Ja rö...

Presentation


På den här bloggen kommer du få läsa om mycket mode och få se vackra bilder på allt från skog till dyra klädesplagg. Om du vill hålla dej uppdaterad och medveten om det nya och hetaste är det här rätt ställe. Hoppas du kommer tillbaka för att läsa mer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är ditt favorit nagellacks märke?
 IsaDora
 MAVALA
 Depend
 O.P.I
 Essie
 Loreal Paris
 Maybelline New York
 Viva La Diva
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards