Alla inlägg under juni 2013

Av misys - 2 juni 2013 12:58

Det som jag verkligen ÄLSKAR är SKOR!!

Nu såhär i sommartider har jag ju såklart skaffat lite sommarskor att ha på fötterna♥


       


Jag har dock använt dom innan jag gjorde inlägget.


Klackarna där uppe är från skopunkten och kostade bara 99kr! (rea dock)

Det är ca 7-8 cm flätad klack med lite platå. Dom ska jag ha på skolavslutningen. (märke: VOX Shoes)


Dom lila är köpt på Din sko. Å även de kostade 99kr (inte rea) och inget speciellt märke. Dom är sjukt sköna å söta.


Kommentera gärna vad ni tycker och kom ihåg att rösta i omröstninen, nästa handlar om skor ;) ♥


http://www.putfeetfirst.com/se/dinsko/Kvinna/The_Summer_Selection/c/summerselection_se?utm_source=tailsweep&utm_medium=banner&utm_campaign=ars_plan


http://www.putfeetfirst.com/se/skopunkten

Presentation


På den här bloggen kommer du få läsa om mycket mode och få se vackra bilder på allt från skog till dyra klädesplagg. Om du vill hålla dej uppdaterad och medveten om det nya och hetaste är det här rätt ställe. Hoppas du kommer tillbaka för att läsa mer!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad är ditt favorit nagellacks märke?
 IsaDora
 MAVALA
 Depend
 O.P.I
 Essie
 Loreal Paris
 Maybelline New York
 Viva La Diva
 Annat

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards